Bartosz Zajda

Bartosz Zajda

śr, 22 lipca 2015

Wizerunkowy balon

No i się zaczęło… Kolejna karuzela wizerunkowa. Niedługo stracimy orientację, kto jest kim?

pt, 29 sierpnia 2014

Tworzyć czy kopiować?

Pisać i mówić każdy może. Jednak czy potrafimy tworzyć, czy wolimy kopiować? Czy nasz język się rozwija, czy powoli umiera? To pytania, które warto zadać. Zwłaszcza teraz, gdy za chwilę rozpoczyna się rok szkolny.

wt, 12 sierpnia 2014

Zakorkowani

Tym wszystkim, którzy narzekają na korki na polskich autostradach radzę przejechać się po Europie w dniach, kiedy zmienia się turnus wypoczynkowy. Na przykład do Chorwacji, gdzie na połączeniu autostrad z Europy Zachodniej i Centralnej tworzą się gigantyczne korki. Podróżując po Europie potrafimy sobie z tym poradzić. Podróżując po Polsce też potrafimy – ale głównie narzekać.

Kontrowersyjnie, hardcorowo albo wulgarnie – tak dzisiaj można skupić na sobie uwagę. Czy to oznacza, że nadszedł kryzys twórczości i kreacji?

śr, 07 maja 2014

Jedna minuta świetlna

Klip promujący 10 lat Polski w Unii Europejskiej to dla jednych dreszcze emocji, a dla drugich „ściema” za 7 milionów. Oczywiście jest też grupa tych obojętnych, których ani on nie grzeje, ani ziębi. Warto jednak na to spojrzeć z zupełnie innej strony.

śr, 23 kwietnia 2014

PRatunek

Mam już dosyć nadużywania terminu „Public Relations”. Ciągle słyszę, że ktoś uprawia czarny PR, robi sobie PR, czy stosuje tani PR. Pijar, Pijar, Pijar – i tak w kółko… Boję się jednak czegoś innego – że to słowo stało się już synonimem manipulacji i trików. Dlaczego tak się dzieje?

Public Relations jako społeczna szczepionka chroniąca przed groźnymi „wirusami”? Dlaczego nie! Ale przed użyciem zapoznajcie się z tekstem poniżej.